szánalom.com

2009.04.26. 20:05

 Budapest Grizzlies @ Tata Mustangs 

6   21

 

Tegnap újfent szép, napos időre virradtunk. Kellemes április végi hangulat.

A csapatbusz most hála az égnek a XI.kerből indult, nem a világ végéről (számomra) így könnyed HÉVezés után már közel jártam a célhoz. A Fehérvári-Etele sarkon nagy dudálás és csápolás majd Babáék lassítanak mellettem. Így gyorsabban vettük fel a cuccomat és értünk oda a Griffhez. Ott pacsizás majd kb egy óra múlva indulás Tatára.

Út közben háromszor sikerült megállni mert kinyílt a csomagtér ajtaja... kis kavarodás és ott is vagyunk. Zaho csápolt a THAC pálya bejáratánál. Kiszállás, ellenfél felmérése, öltözés, bemelegítés, kis taktika és kick-off. Tata kezdte a meccset. Kirúgással, így a mi támadóink léptek először a pályára. Komplett meccsbeszámolót had ne írjak most, mert nem a pálya szélén napozgattam és nézelődtem. :)

Így ugorjunk tovább a lényegre. Tata szerzett vezetést. Egyenlítettünk. Az XP helyett két pontos variáció (szeged ellen bejött) nem sikerült. 7-6 oda. Aztán még két tatai TD extrákkal együtt így a vége 21-6 lett. Kevés néző volt kint, a mi részünkről majdnem voltak vagy annyian mint a tataiak (erről eszembe is egy újpesti nóta egy szemelvénye "szurkolói nincsenek" )

S akkor:

Offense:

Az utóbbi időben én úgy voltam vele, hogy az offense részen nagyobb léptékben látható a fejlődés. A szeged ellen sem muzsikáltak rosszul, meg nem adott TD-k voltak. Ehhez képest most a kistarcsai emlékek jöttek elő, amikor felmentek a pályára, majd kb 4 play múlva le is jöttek. Sajnos Jani kidőlt a meccs előtt a sorból, így a futójáték megint majdnem Vadászra maradt. A Giga féle fullback futások ahogy én láttam csak 1-2 yardokat hoztak. Passzjátékban Adi komának voltak szép elkapásai, de összességében ez is gyengébb volt. S szegedhez képest Smithyt itt már be is zsákolták... :(

Defense: 

Az előbb leírtakból fakad, hogy túl sok idő nem maradt nekünk a lazulásra/pihenésre, szinte le sem vettük a sisakot. A futások ellen továbbra sem tudtunk normálisan összeállni. Shevire (tatai Qb) tőlünk telhetően toltuk a falat. Engem is elég sokszor két ember próbált meg visszatartani. A passz védelmünket én gyengébbnek éreztem mint szokott lenni. Gyurma safetyként szedett egy Int-et, volt egy fumle is. Ergo 2 turnovert azért így is sikerült összevakarni. De, én a mi produkciónkat is gyengébbnek értékelem mint eddig. A hisztik nem kellenek, koncentráció kell a végéig. Nem kiakadni, összetartani és küzdeni, egymásért. 

Elfilóztam azon, hogy defense részére csinálok egy kerti partyt, hogy kellemes keretek között tovább próbáljuk meg csiszolni az egymással meglévő hangulatot, orvosolni a hisztiket. stb.

Bírók:

Ez a jelző túlzás rájuk. :)

Maradjunk annyiban, hogy a többség hozzá nem értő, aki magára kapott egy zebra jelmezt és nyilvánosan bohócot csinál magából. A cirkuszban szerintem többet fizetnének nekik, de hát ők tudják. Tartom a véleményem, hogy 18 ember ellen kell játszanunk. Ki lettünk pécézve, ennyi. Többet nem szabad ezzel foglalkozni. Mondom ezt most, lenyugodva, pályá szélén és bent eldurran az ember agya, ha folyamatosan faszságokat fújnak.

Nekünk velük együtt is nyernünk kellett volna ezt a meccset. Nagyobb alázattal, hatékonyabb támadássl és még keményebb védekezéssel.

Myself:

Na ezt majdnem kihagytam. Bekerültem a kickoff csapatba és a szeged elleni egy playt sikerült feltornászni sokra, hála annak, hogy visszakerültem LDE-nek. Régi kedves posztomra. Egy valamit nagyon sajnálok, lett volna egy lehetőségem egy nagy TFL-t (tackle for losst) csinálni, de lecsúsztam. :( Ezt majd edzésen még kőkeményen gyakorlom. Összességében úgy érzem, hogy a tolás, zsebzúzás ment. Többször átmentem a TE - Tackle duón és akadtam fent a blokkoló futón, vagy kergettem Shevit. De nagyrészt elégedetlen vagyok a saját teljesítményemmel is. Előtte edzésen sokkal jobban ment, most mondjuk más feladatokat is kellett csinálni, de többször kellett volna kergetni az embert.

Ellenfél:

Jól bírták a strapát, de verhetőnek kellett volna lenniük. Egyedül a futójuk nyomta jól. Shevi nem mutatott sokat. A védelmük tette a dolgát. Visszatérek oda, hogy nekünk a bírókat is leszarva kellett volna nyerni.

Szurkolók:

Bratyóm és Karesz jöttek le miattam Tatára, ez úton is köszönöm nekik a bíztatást.  Smithyvel kistarcsa ellenére elégedett volt, de sokakkal nem, szerinte nem mernek ütközni, védelemből is. 

 Röviden ennyi. A hibáinkból tanulni kell. Előttünk csak egy út van: fejlődni, tanulni, küzdeni. Külső körülményeket leszarni. Be kell bizonyítanunk, hogy igenis helyünk van a magyar amerikai futball térképén.

Special thanks Lokinak az instrukciókért és azért, hogy úgy hajtott minket, mintha grizzli lenne ő is!

A bejegyzés trackback címe:

https://donjohnson.blog.hu/api/trackback/id/tr21087915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása