Bucs draft - pár szóban :)

2009.04.28. 18:12

Kis emlékeztető, hogy én, aki nem ért a dolgokhoz semmit, csak vidáman szurkolgat a Tampának és remélhetőleg rekedtre ordítom majd magam Londonban. Szóval én, kiket is szerettem volna...

DT, LB , DE , CB, WR , LB

Ehhez képest kik jöttek?

QB, DT , DE , OT , CB , WR

Ugye? Majdnem sikerült eltalálni. :)

1.) Josh Freeman QB Kansas State 

A draft előtt több elemző írta be hozzánk, mint lehetséges első számú célpont. A kései elemzésekben már jelentősen visszaesett a neve, mivel leigazoltuk a szabadügynök Byron Leftwich-et. A Steelers játékosa volt, noha BigBen mögött elég keveset játszott. Én már ekkor téptem a hajam, hogy minek nekünk Leftbitch (ahogy én hívom...hehe). Úgy voltam vele, hogy a hármas McCown, Griese és a tavaly draftolt JJ bőven elég lesz nekünk a köv. szezonra. Egyik sem egy franchise Qb, de biztos játékot tudnak hozni. Nekem ennyi meg bőven elég. McCown már megmutatta magát Garcia mögött is beugróként, sajnos Griese is, de ennek mondjuk nem örültem. JJ meg jó harmadiknak. Fiatal még, ideje van, tanuljon csak!

Ennek örömére drafton csak sikerült kiválasztani Freemant. A felállás ezek után (reményeim szerint) az lesz, hogy Griese és Leftwich repül. Újfent marad 3 irányító. McCown, Freeman és JJ. Hogy ebből ki fog kezdeni? Tippelni sem merek.

a.) McCown lévén már van némi nemü tapasztalata. Biztosnak tűnt. Nem gyártja az eladott lasztikat.

b.) megpróbáljuk azt amit az Atalanta és Matt Ryan. Vesznek egy friss diplomást és bevágják a mély vízbe. Bejöhet persze, miért ne jöhetne...

Ebben az esetben McCown tarcsi és JJ tarcsi. Köv szezonra meg elgondolkoznak arról, hogy merre is menjenek tovább.

Videó

2.) Roy Miller DT Texas Longhorns

Yep! Amire vártunk. Érkezett egy defesive tackle a védelmi fal közepére. Speciel én Perria Jerryt vártam, de Freemannek hála ő a rivális falconsnál landolt. Sebaj, majd lesz ideje két meccsen összetörni a mi kis Freemanünket... Viszont. Miller személyében sikerült egy nagy darab benga állatot szereznünk a falba. Ahogy elnéztem nem rossz a srác. Simán rám verne 100-on kétszázat annak ellenére, hogy 3x akkora :D

Fizikális, jó a futás ellen, de attól sem jön zavarba ha szembe találja magát az irányítóval.

Collegeban párszor jól összetörte Freemant. :D

Videó

3.) Kyle Moore DE USC

Mivel látható, hogy egy QB bekerült az első körbe, így az én jóslatomban szereplő játékosok között már borultak a nevek, mert ennek az egy kör csúszásnak hála és az LB predictnek kimentek azok a játékosok akikre én számítottam. Így jött Kyle Moore. DE posztra. Nem ő volt a USC védő sztárja(i). De ennek ellenére egy szintén keménykötésű, masszív DE-t sikerült hozzá tenni a Dfalunkhoz. Inkább a futás elleni védelemben jeleskedik, ami nekünk annyira nem ment. Gaines Adamssel akár jól ki is egészíthetik egymást. Persze sokat kellene még tanulnia neki is.

Eddig tehát a futás elleni védekezésre jó emberek jöttek. A falban tátongó hiány posztokra érkeztek emberek. Az egy másik kérdés, hogy jobbak is jöhettek volna. Meglátjuk, hogy ezek a srácok mire lesznek képesek.

4.) Xavier Fulton OT Illinois

Az O falunk sokat javult az elmúlt szezonban. Kicsit jobban összeálltak a srácok, így ide nem volt olyan égető embert hozni. Fulton draftolásának célja a bevethető emberek számának növelése volt szerintem. DEként kezdte, innen ment át OT-nek egy sérülés után. Meglátjuk mi lesz belőle, mennyire lesz rá szükség, és mennyit tanul. OT posztra talán még kicsit, így erősödnie is kellene egy csöppet.

Videó

5.) E.J. Biggers CB Western Michigan

Én CB-t inkább már a spec teambe, vagy sérülések esetére vártam. A hátsó körökben igazán nagy tehetségre ritkán akadni. E.J. elvileg lassú a tampai védelembe, de mivel az új HC-nk eddig pont secondary edzőként tevékenykedett így sanszosan jobb szeme van hozzá mint nekem. Valamit láthatott a srácban. Ha nem, akkor szezon előtt repülhet.

6.) Sammie Stroughter WR Oregon State

Az utolsó draftolt játékosunk. Az oregon csapatában csere és inkább visszahordó feladatokat lát el. Nem túl fizikális, kicsi, de nagyon elszánt és küzdő típus. Clifton Smith személyében tavaly már találtunk egy Pro Bowler(!) returnert, így ezen a téren is fel kell kötnie a gatyáját. De sosem lehet tudni.

Összességében: C+ osztályzattal zárom ezt a draftot. Freemant én hanyagoltam volna, de remélem ha már itt van rám cáfol és kinövi magát. A DT és DE húzások kellettek, de továbbra is tartom, hogy ide jöhettek volna jobb emberek is. LB húzás egyáltalán nem volt. A szememben most két LB-nk van. Seattleben visszavonták a franchise taget Hillről. Remélem eszébe jut valamelyik górénak a leigazolása. A fizetési sapka alatt vagyunk jóval, tehát beleférne. Ha nem, akkor az LB sorban lehetnek problémáink. Az OT húzás is megkérdőjelezhető, de ezt majd csak az idő dönti el, mert egyenlőre nem tűnik kezdő kalibernek az Xavier.

 

Vannak olyan emberkék akik nem kellnek el a drafton. Őket hívjuk UDFA játékosoknak:

QB Joe Ganz, Nebraska 
OL Rob Bruggeman, Iowa 
OG Maurice Miller, Mississippi (+)
CB DeAngelo Willingham, Tennessee 
SS Terrence Moore, Troy 
FS Marshall McDuffie, Florida International 

Maurice Millerből elképzelhető, hogy profitálhatunk még.

A bejegyzés trackback címe:

https://donjohnson.blog.hu/api/trackback/id/tr911092067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása