Kőkemény egy hét és a Budapest Grizzlies csapata bemutatkozik a magyar bajnoki porondon. Az eseményről már egy röpke hírverő felkerült ide is. 

Nézzük, mi is történt ebben az elmúlt időszakban. Csapatunk Elnöke és Alelnöke úgy gondolta, hogy az akkori viszonyoktól eltérően igenis helye van még egy budapesti csapatnak. 2007 végén meg is alapították a Budapest Grizzlies csapatát. Az első edzések 2008 januárjában indultak. Én az www.nfl.hu oldalon találkoztam a felhívással. Mivel már rég óta tervezgettem, hogy szilánkosra töretem magam ebben a csodálatos sportban s a nfl.hu-s sziget focis élmények nagyon pozitívak voltak így nem hezitáltam sokat. Még egy plussz volt, hogy az edzések a XI. kerületben zajlottak így könnyedén elérhetőek voltak az edzések (bezzeg most...).

Márciusban vonultunk külső helyszínekre, végleges kinti pályánk az ELTE sporttelepe lett a Mérnök utcában (egy sarokra az általános iskolámtól, amit azóta bedózeroltak). Én ekkor jöttem össze a rám rontást hozó exemmel és áprilisban vidáman el is törtem a lábam. :)

Megjöttek a felszerelések némethonból s beindult az igazi banzáj. Szép lassan tanulgattuk az alapokat. A mozgásokat, ütközéseket, szívtuk magunkba az amerikai futball érzését.

Közben persze alakulgattak barátságok/haverságok. Voltak rossz arcok is, akik hamar el is tűntek a lemorzsolódásnak hála. Azóta is van egy mag, akik viszont az eleje óta itt küzdenek. 

Az első meccs!!!

Kistarcsa Firebirds ellen, a Tatai úton, a BVSC libalegelőjén. Értem is kijött 15ember szurkolni kb. Így mikor pályára léptem ott skandálták a nevem. Már ez remek érzés volt. De persze nem ez volt a legfőbb. Simán kikaptunk, de az utolsó driveban, 48-0 állásnál is úgy mentünk fel a pályára, hogy küzdünk, hajtunk, vért izzadunk. Ki is védekeztük a kistarcsát, pedig remek pozícióból indulhattak. 

Pár embert azóta sem láttunk. Lehet azt hitték, hogy elsőre vörös szőnyeg és fényes győzelem lesz az osztályrészük. Tévedtek.

Mentünk Miskolcra, érkezett a békéscsaba s közben még egy scrimage is volt a "nagy" titans ellen. Csupa új tapasztalat. Az első győzelem íze a szánkban, miközben green bay-i időben játszottunk a hóban. Ősszel már gazdagréten edzettünk egy műfüves pályán. S karácsony előtt pihenő jött és ezzel véget is ért az év. nem tarott sokáig, mert a jó öreg termi edzésekkel 2009 januárjában újra kezdődött minden.

Közben a szövetség elfogadta a nevezésünket. Kavartak egy kicsit a bajnoki kiírásban, lett három osztály s mi abban indultunk. Ez is két részre lett kapva így végül a sorsolás után kialakult a menetrend.

Szeged (itthon), Tata (idegenben), Jászberény (idegenben) , Kistarcsa (itthon).

Újfent egy scrimage, most a W2 ellen, majd egy túra fehérvárra. Én ezen újfent nem játszottam, mert a már emlegetett boszi ( :) ) szakított s közben egy testrészem is szakadt. De remélem vele együtt az átok is tova szállt, főleg, hogy azóta van is aki ápolgat. :)

Itt vezettünk az első félidőben, majd vereség lett a vége. De ebből is csak tanulni lehetett. A XI.-ből kiköltöztünk, fel Pasarétre ahol a Békéscsabát elvertük. 

Most hétvégén volt egy csapatösszetartás Ráckevén. Remek volt, a mag akik alkotják ennek a csapatnak a gerincét egy fő kivételével ott volt. Gerink St.Pauliban mulatott gondolom miközben mi zsákban ugráltunk. :D

S ma elérkeztünk oda, hogy egy hét, azaz hét nap! És április 19.-én, remélhetőleg sok grizzlies szimpatizáns előtt délután három órakor felharsan Membran remek kis zenéje és negyven ötven üvöltő bajtárs berohan a pályára... 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://donjohnson.blog.hu/api/trackback/id/tr731061319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása