Német út!

2009.09.14. 13:28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bár már egy hét eltelt, azért nem akarok szó nélkül elsiklani a germán út mellett.

Tehát. Hosszas szenvedés után végül családi perpatvart kockáztatva úgy döntöttem, hogy kivonulok Kölnbe a vásárra. De mivel előtte Herr Tiplivel beszéltük, hogy ha megyek, akkor minden képpen ugorjak be Hamburga is, így így tettem!

Péntek:

Eseménytelenség. :) Sikerült reggel 7kor felhívni Gerit, hogy egy címet adjon, majd f8kor indulás. IslandSaintMichaelnél a szokásos kibírhatatlan dugó, fél óra volt mire kikecmeregtem ebből a .... "városból". Aztán gyors kanyar építészbe, felkaptam egy táskát és f9kor végre ráálltam a pályára. Győrnél elkezdett szakadni, ami csak Prága előtt hagyta abba. A magyar mellék autópálya a szlovákokhoz egy vicc. 2x1 sáv. Előzni tilos... Tóthéknál már rendes autópályán tovább. Pozsony nem túl szép, a vár amit még mi építettünk az igen. :)

Szlovák szakasz röpke. Cseheknél autópálya matrica kelle. 220 korona, mondom csak euróm van, nem baj, jó az is 12... szal asszem átvertek... :) Prágánál kis nyüzsi. Majd irány tovább Teplice. Na ott van egy szakasz, ahol eltűnik a pálya. Az kissé belassít. 2x1 sáv újfent, hegy völgy, előzni tilos feat kamionos. Németbe be. 800 kilométernél elkezdtem parázni, hogy a benyó jelzőm beragadt negyednél, már ott vertem a műszerfalat :D Tankolás, felvettem egy stoppost. Hamburg előtt dobtam ki. Este nyolc körül értem Gerihez (vagy 9?). Hehe, rögtön a bejárat előtt egy VIP parkoló. :D

Welcome pálesz, asszem 3. Addig gyorsba hűlt a whisky. Kis kajcsi. Majd bedöntöttük az üveg whiskyt. Egy kólával. Közben dumcsi. Mivan a csapattal, ki ment, ki nem ment. Velünk mi van stb. Majd irány valami pub ahol két helyi cimbije várt ránk. Kellemesen betrinkelve meg is érkeztünk, egy bájos szöszmösz iránymutatásai alapján. Helyszínen még söröcske. CSocsózás, a Köln futballcsapatának éltetése Hamburg közepén :D

Asszem átmentünk valami másik helyre táncolni. A magyar létesítmények azért jobbak. :) Na de irány haza, valamikor hajnalban. Elázva. :)

Szombat mindkettőnknek masszív relax. Este kivánszorogtunk boltba, bevásároltunk husit. Aztán magyar-svéd derbi!! Mondanom sem kell, hogy kellően felhúztuk magunkat rajta agyilag. A kaja isteni volt, a Jack Daniels szósz is ütött. Többiek még elvonultak argentín-brazílt nézni. Én beájultam az ágyba.

Vasárnap hajnalban ébresztő. Elkészülés, könnyes búcsú és tipli! :)

A Hamburg és Köln közötti 1-es autópálya kiborított. 10kilométerenként volt egy 7-8km-es építés. Szinte az összes felüljárót szétkapták. Persze 80 vagy 60as korlátozás, meg radar. Na eleinte beálltam a külsőbe. Aztán látva az idő előrehaladtát és a rendőrök hiányát beálltam a belsőbe és a szűkített sávon toltam neki. Egy fritz le is villogott, hogy mit vagánykodok. Egy terepjáróval meg vagy 4x előztük meg egymást, ő elhasított mellettem a rendes szakaszokon én meg a korlátozásoknál. Nagy nehezen eljutottam Kölnbe. Vásárra be. Sokkal kisebb volt mint 2 éve, arról nem is beszélve amikor még kiállítottunk mi is.

Végig jártam mindenkit, majdnem le is buktam a hadicselemmel.

Este 9kor már szunya egy kis panzióban. Hétfőn meg toltam haza a szekeret. 10 és fél óra alatt megvolt. Csak Frankfurtnál és itthon Bicske táján dugultam. Itt mint kiderült Ági is dugult valahol. :)

Sikerült letolnom 2986 kilométert. :)

Jó felkészülés az októberi svéd trip előtt. Beszámoló majd arról is, főleg, hogy onnan reppenünk Londonba a Tampa Bay - Patriots meccsre!!! :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://donjohnson.blog.hu/api/trackback/id/tr11381001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

saku 2009.09.14. 14:17:51

de jo, hogy te nem vagy lusta irni a blogodba! :) majd kilinkelem a postjaidat az oldalamra :D:D:D:D

viszont a zenes-tancos hely nekem egyaltalan nincs meg az emlekeim kozott... :D

donjohnson 2009.09.14. 16:56:22

Hehe! Jogdíjat szedek majd! :)
Én is elfilóztam, hogy ua. a hely volt-e, vagy átsétáltunk egy másikba... de hogy táncoltunk az tuti!
süti beállítások módosítása