Vége!

2009.06.15. 11:48

 

0 -- 64

 

Így elöljáróban két dolgot szeretnék csak leszögezni. 

- ez volt a legnagyobb verésünk

- ez a meccs volt az, ahol nem basztam fel magam agyilag

Miért?

Ott kezdeném, hogy egy lájtos számvitelell indultam. Majd spuri villgogó benzin jelzővel végig a városon. Közben egyik kedvenc zeném felvétele telóval. Szentendre előtt dugulás és végig dugulás.

Napsütés, 2x fok, szél. Villám átöltözés, a többiek már rég melegítettek, mire én befutottam. Megérkezett Vaszkó is, így legalább nem egyedül késtem :D

Kezdés. Kick-off returnt választottunk, rögtön pályára is kocogtam. A srác leütközött majd rohant tovább, én meg utána. Mivel a meccs részemről a speciálra korlátozódott, így csak ezen idegesítettem magam, hogy csattanunk egy vidámat és a srác újfent elrongyol mellette. Ezen kezdtem magam idegesíteni, ami annyira sikerült, hogy a köv alkalommal megfektettem egyszerre hármat is. Én is repültem egy szépet. Azt hozzá tenném, hogy én két elfeküdt titánra emlékszem, de Fuchs szerint 3an voltak. Lehet engem is beleszámolt, vagy tényleg volt még ott valaki. :)

Ezek után már csak megint a szemközti 51es playával bíbelődtem.

A negyedik negyedben valaki lesérült, így bementem. OLBnek... :)

Kb egy szolid másfél éve, még teremben álmodoztam arról, hogy OLB leszek, de ahhoz lassú vagyok, kaptam az infót, így végül szánalom DE lettem. De megszerettem. S most, mint OLB nyargaltam. A velem szembe lévő titán TE inkább diszkrét tackle vagy guard benyomását keltette. (nálunk szép dalia legények a TE-k, ő meg kicsit volt és szélesebb mint magas :) ). De nem túl gyors. Annak örülök, hogy a végén az extra pontot kivédekeztük. Várható volt, hogy balra futnak, így végül talán negatívon is, de megfogta valaki. Előtte azért ment egy TD.

Igen, nekem is feltűnt, hogy az eddigi beszámolókhoz képest csapongóan írok és magammal kezdtem. Sorry. De nagy boncolgatásba nem is akarok bele menni.

Egy edzőnk volt ott, ő vitte az O-t és a D-t is. Ez nem egy túl ideális állapot. A D újfent kereste magát. Most nyaltuk a passzokat is, ami eddig nem volt jellemző. Jézus meglepően jó volt. Valszeg Fater leszólt neki a meccs előtt és küldött is kis varázsmüzlit! :)

Szép szereléseket nyomott le elkapások után. Dante megünnepelte az első sackjét. Ez úton is gratula! :) Baba szerintem jól muzsikált a helyemen. Amúgy meg tényleg nem megyek bele részletekbe. 

Az offense részről pláne. Ez ellen a védelem ellen sokra nem mentek. Futás és passz szintjén sem nagyon. Eddig azt fejteggetem, hogy egy TDvel nem lehet meccset nyerni, most a nullára ez még jobban igaz.

Közben most kifagyott a netem, így menthetem le wordbe a szöveget, hogy ha már ennyit írtam, ne menjen a levesbe... szar miklósi net :(

Szurkolók: titans szurker több volt mint grizzli. Engem csak CSabi képviselt, ez úton is köszönet neki. Lefújás után futott be Attila és kedves kedvese. :) Látszik még nem ment híre a csapatnak szentendrén. Az meg az én pechem, hogy a iwiw és sms kampány dacára egy embert tudtam mozgosítani... :( Anno kistarcsa ellen még majd 15en voltak. 

Mint marketinges el kell filóznom ezen azon.

Ha már itt tartunk. Kurva nehéz, ha nem lehetetlen project szponzort vadászni a csapat mellé. Eleinte pesten bombáztam cégeket, most szentendrén, de mindenki csak visszadob. Remélem azért sikerül valamit alkotni. 

Na és akkor most jön a ctrl+c és ctrl+v. :)

Elnézést a nem megszokott formáért, most erre futotta. Tolom vissza a szekeret a számvitelhez, most már az UVre kell gyúrni, a pénzüggyel egyetemben. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://donjohnson.blog.hu/api/trackback/id/tr571185998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

saku 2009.07.12. 23:22:02

Remélem sikerült a vizsga - arról nem írtál!
Ha minden igaz, hamarosan megleplek titeket - addig meg olvass át hozzám, hátha tudsz segiteni egy jótanáccsal. ;)
süti beállítások módosítása